lifelikejustme

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja :) - 31 mars 2013 14:39

Sitter och lyssnar på musik. Väntar på att klockan ska bli 3 för då ska jag byta om.
Haha jag gjorde 35 armhävnigar gissa om mina armar är skakiga nu ;-)
Asså Gud vad härligt väder det är ute, soligt och några moln men asså det är ju snart ingen snö kvar som tur är!
Till veckan har jag lov och på onsdag har jag grönt kort prov, lycka till? Nej men jag hoppas att det är enkelt så jag klarar det iaf.
Sen känner jag att jag ska göra 60 situps och 35 armhävnigar varje dag på lovet och sen ut och springa minst 3 ggr. Behöver komma igång till träning och sånt.
Men jag kan skriva sen hur träningen gick och så.

Av Maja :) - 30 mars 2013 14:59

Nu tänkte jag visa vad jag köpte i går.

 

 

 

En mascara från Maybelline New york. Köpte den på cubus för 99:- . Köpte ju nyss en mascara men eftersom den här ^^ var på rea så köpte jag den.

 

 

 

En tröja från Gina tricot för 199:- . Tänk på sommaren när man går med shorts och den här tröjan^^.  Tyckte den va jätte fin. Den fanns även i vit men jag köpte svart.

 

Det va allt jag köpte i går, hade jätte kul!

Men nu ska jag gå ut så hörs vi senare! ^.^

 

Av Maja :) - 30 mars 2013 12:36

Glad påsk alla!
Hoppas ni får en bra påsk och allt sånt där.
Jag ska hem till en kompis i kväll som jag skrev i inlägget i går.
Jag skriver inlägg sen om ett tag bl.a vad jag köpte i går och så.

Jätte fint väder ute också hoppas bara snön försvinner snart för jag har tröttnat på den, haha.
Om några dagar kommer mina skor också!

I morgon ska jag hoppträna och det ska bli super kul längtar verkligen!

Vi hörs sen !

Av Maja :) - 29 mars 2013 12:42

Det känns som om det håller på att bli vår för alla fåglar kvittrar och snön smälter och det gillas värkligen! Saknar sommaren som bara den gå ute i shorts och linne. Bara chilla. Inte gå runt i stora tjocka jackor mm.

Nu ska jag snart åka i väg till ett köpcentrer och shoppa om jag hittar något att köpa såklart. Lägger upp bild sen på vad jag köpte.

I morgon är det påsk och då ska jag hem till en kompis och ha kul!

Bara några dagar innan jag fyller år och snart kommer mina skor också! :-)

Någon oseriös sak på bilden!

Av Maja :) - 28 mars 2013 23:30

Tack för alla fina kommentarer jag fått att min blogg är fin och så det värmer värkligen och jag får mer lust att blogga när jag läser sånt. Tummen upp till det. Och även alla fina kommentarer jag fått om skorna jag har köpt, bilder vill ni väll ha på dom sen när jag fått dom va? ;)

Sen så vet jag att ni vill ha många deltagare i era tävlingar men ni kan lugna er lite med såna kommentarer tack. Allså inget illa menat men jag hoppas ni fattar vad jag menar :)

Vet att jag värkligen upptaterat dåligt dom senaste veckorna men jag har haft otroligt mycket i skolan väldigt länge så min fritid räckde knappt till att ha kul utan det va läxor eller plugga till prov. Men jag kommer upptatera bra under lovet det lovar jag!

Nej nu ropar kudden på mig så jag måste lyda han/hon.

Är blogg sugen så kommentera massor om vad ni vill läsa om! :-)
Skriver dem inläggena i morgon isf!

Av Maja :) - 28 mars 2013 14:23

Varit ute och fotat till en ny header och bara lite oseriösa bilder. Slutade halv 1 och så nu har jag lov :)

 

I morgon ska jag bara soffta tror jag eller om jag ska upp till ett stall och kolla på hopptävling,får se. På söndag ska jag hoppträna det va super länge sen jag red för någon, haha. Men jag ska göra läxan som vi fick från gröna kort kursen i morgon också tror jag. 

 

Vi fick efterätt i skolan   

 

 

Nej nu tänkte jag bjuda på lite bilder!

Nya så njut   

 

       

 

Sen så bjuder jag på en oseriös ;)

 

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards