lifelikejustme

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Tack!

Av Maja :) - 28 mars 2013 23:30

Tack för alla fina kommentarer jag fått att min blogg är fin och så det värmer värkligen och jag får mer lust att blogga när jag läser sånt. Tummen upp till det. Och även alla fina kommentarer jag fått om skorna jag har köpt, bilder vill ni väll ha på dom sen när jag fått dom va? ;)

Sen så vet jag att ni vill ha många deltagare i era tävlingar men ni kan lugna er lite med såna kommentarer tack. Allså inget illa menat men jag hoppas ni fattar vad jag menar :)

Vet att jag värkligen upptaterat dåligt dom senaste veckorna men jag har haft otroligt mycket i skolan väldigt länge så min fritid räckde knappt till att ha kul utan det va läxor eller plugga till prov. Men jag kommer upptatera bra under lovet det lovar jag!

Nej nu ropar kudden på mig så jag måste lyda han/hon.

Är blogg sugen så kommentera massor om vad ni vill läsa om! :-)
Skriver dem inläggena i morgon isf!

 
 
Kajsa

Kajsa

28 mars 2013 23:33

Åh vad fin du är :)

http://kajsaochtuvas.blogg.se

 
Ingen bild

Julia

28 mars 2013 23:41

Varför tar du grönt kort? Ska du börja tävla eller något? För du har skrivit förut att du vill börja tävla så jag tänkte om du hade något på G med tävlandet.
Fin blogg förresten!

 
felicia e

felicia e

29 mars 2013 11:34

Hej fin blogg! 
Kolla gärna min och säg vad du tycker :) 
Min blogg handlar om mig, mitt hästliv och gör headers, hoppas de låter intressant!! 
Kram<3

http://feliciaenderborg.blogg.se

 
Ingen bild

Anne

30 mars 2013 14:27

2 favorit shorts?
2 favorit tröjor?
2 favorit byxor?
2 favorit linnen?
2 favorit t-shirt?

Skulle vara kul att veta dina 2 favorit saker av dom här. Tack så mycket om du skulle göra detta inlägg! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja :) - 31 augusti 2013 11:22


Skaffat nu blogg igen!   Det är fortfarande med ida men nu på nattstad!   NI HITTAR OSS HÄR!   www.nattstad.se/lifelikeus_ www.nattstad.se/Lifelikeus_ www.nattstad.se/Lifelikeus_       ...

Av Maja :) - 23 juni 2013 12:17


Hellu! Skaffat ny blogg med en kompis så nu hittar ni mig på: www.Ponniies.bloggplatsen.se Kommer blogga här IBLAND men mest på den nya. Men när jag inte bloggar på den nya längre börjar jag på den här som vanligt igen :) ...

Av Maja :) - 22 juni 2013 15:22


I morgon så drar ja o en kompis till ett ridläger som ligger ungefär 4 timmar från mig så får starta tidigt för vi ska göra en sak efter vägen som kommer ta ett tag :) Just nu gör jag inget försöker komma på något tidsfördriv med det står still i ...

:)

Av Maja :) - 20 juni 2013 20:22


Tänkte om någon hade lust att skriva eller adda mig på insta så kan jag skriva de här. Snapchat: Maaiija Kik: Maijjaa Instagram: Maaiijaa Så om någon har lust så är de bra att skriva! :) Fast har även videofyme men de är inget jag lä...

Av Maja :) - 20 juni 2013 15:06

Har precis handlat saker som ska med till ridlägret. Haha vart mer än jg tänkte från början men det kommer säkert gå åt så köpte säkert lagom;) Handlade även ett par gummistövlar i går för jag hade inga innan och de kan va bra. För förra året sakn...

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards