lifelikejustme

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Imorgon!

Av Maja :) - 22 juni 2013 15:22

I morgon så drar ja o en kompis till ett ridläger som ligger ungefär 4 timmar från mig så får starta tidigt för vi ska göra en sak efter vägen som kommer ta ett tag :)

Just nu gör jag inget försöker komma på något tidsfördriv med det står still i huvudet för att komma på något...

Ska packa sen om en timme.

Efter det ska jag nog ut och springa i blåsten. Kommer inte springa på ett tag så ut även om de blåser!

Glömde skriva ha en bra midsommar för jag hade så kul där jag va så glömde bort. Sorry! :)

Men nu ska jag tråka vidare och så ska jag tänka på hur kul de kommer bli! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja :) - 31 augusti 2013 11:22


Skaffat nu blogg igen!   Det är fortfarande med ida men nu på nattstad!   NI HITTAR OSS HÄR!   www.nattstad.se/lifelikeus_ www.nattstad.se/Lifelikeus_ www.nattstad.se/Lifelikeus_       ...

Av Maja :) - 23 juni 2013 12:17


Hellu! Skaffat ny blogg med en kompis så nu hittar ni mig på: www.Ponniies.bloggplatsen.se Kommer blogga här IBLAND men mest på den nya. Men när jag inte bloggar på den nya längre börjar jag på den här som vanligt igen :) ...

:)

Av Maja :) - 20 juni 2013 20:22


Tänkte om någon hade lust att skriva eller adda mig på insta så kan jag skriva de här. Snapchat: Maaiija Kik: Maijjaa Instagram: Maaiijaa Så om någon har lust så är de bra att skriva! :) Fast har även videofyme men de är inget jag lä...

Av Maja :) - 20 juni 2013 15:06

Har precis handlat saker som ska med till ridlägret. Haha vart mer än jg tänkte från början men det kommer säkert gå åt så köpte säkert lagom;) Handlade även ett par gummistövlar i går för jag hade inga innan och de kan va bra. För förra året sakn...

Av Maja :) - 19 juni 2013 16:06


Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards