lifelikejustme

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja :) - 31 januari 2013 18:16

Av Maja :) - 31 januari 2013 16:40

Choklad och passionsfrukt-Glass

Av Maja :) - 30 januari 2013 20:38

Sitter och dunkar musik.
Hade håltimme i morse första lektionen, gött. Sen va allt som vanligt hela dan. Kom hem och gjorde pannkakor med bacon, mums ;)
Satte mig också med alla läxor så nu är det bara en kvar tills på Fredag om vi inte får någon imorgon då.
Vill sätta mig vid datorn och skriva LÅNGA inlägg men tiden räcker aldrig till. *min hand somna*
Men till helgen ska jag försöka.
På lördag ska jag nog och kolla på min kompis som tävlar med sin hund, utställning.
Söndag ska jag till gulliga ponnyn <3

Tack för alla enormt fina kommentarer!
Jag ska bli en skrivoman så att det kommer in lite fler läsare hit ;)
Haha nä men det börjar bli dax för det nu. På en månad så har jag runt 110 unika ska satsa på 110 per dag ist, vilket aldrig kommer hända men mål kan man ju ha.

Av Maja :) - 30 januari 2013 17:50

Av Maja :) - 29 januari 2013 18:27

Grymt mycket läxor denna vecka.
Så upptateringen blir väll så där, men kommer iaf försöka så mycket jag kan!
Just nu sitter jag och gör 4 läxor...
Fast bara 2 är till i morgon men vill att dom andra två inte är så mycket kvar på tills i morgon.
Har några ider till inlägg jag skulle vilka skriva men hinner jag den här veckan blir det någon gång under veckan. Men annars blir det någon annan gång.
Aja måste fortsätta om jag ska komma någon stans!

Av Maja :) - 27 januari 2013 17:21

Hej!
Sitter oh äter maräng smet ska baka pavloba(stavning),bild kommer kanske sen!
Skriver om dagen sen också.
Matäng smet måste va den godaste smet som finns,mömms!

Vet dålig upptatering men ska bli bättre,lovar!

Ha det bra så länge.

Av Maja :) - 26 januari 2013 20:27

I dag va jag och L på ett köpcentret o shoppa lite. Hitta inga kläder, visst det fanns många fina men orka inte köpa dom. Åkte hem vid 5. När vi kom hem åkte vi nästan direkt till Ica. Åt glass och gjorde en läxa. Sen åt jag cecar sallad, så nu sitter jag här med glass nummer 2 ;)

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards