lifelikejustme

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Längesen

Av Maja :) - 13 juni 2013 21:42

Bloggen har hamnat lite vid sidan o jag har varje dag tänkt att jag ska blogga men har inte hunnit.
Hänt otroligt mycket på bara några få dagar men tänker inte skriva allt.
Hade skolavslutning i Tisdags o det va väll kul.
Är iallafall nöjd med mina betyg!
Efter så åkte vi till ett ställe och åt mat jätte mysigt var de!
Drog ner till stan med några kompisar till ett ställe och hade jätte kul.
Och i går hände inget speciellt sov till 12? :s
Hela dagen va typ borta.
Ska börja springa ett litet varv på bra tid utan att stanna någon gång. Sen så ett bra tempo förstås.

Jag ska spring de varvet ända tills jag är nöjd me de och sen byta till ett varv som är 3X så stort.
Målet me de lilla varvet är att SPRINGA hela och komma runt under 10 minuter. Har redan klarat det 2 ggr!
Fast ska ut i morgon med med ett lite högre tempo.
Sprang senast på 8 minuter någon ting.

På söndag är det en vecka kvar innan jag ska på ridläger! Är så grymt taggad. Kommer väll inte blogga så mycket under lägret men bjuder väll kanske på bilder ibland :)
Gud vill bara spola fram tiden lite!
Tror ingen förstår hur mycket jag längtar! Är så sjukt glad att jag får åka dit i år med men en av mina bästa vänner! :)

Nä ni ska jag kolla på pretty little liars.
Sjukt bra serie! :)

Bjuder på lite bilder under den tiden som jag inte bloggade :)
Asså från den här veckan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja :) - 31 augusti 2013 11:22


Skaffat nu blogg igen!   Det är fortfarande med ida men nu på nattstad!   NI HITTAR OSS HÄR!   www.nattstad.se/lifelikeus_ www.nattstad.se/Lifelikeus_ www.nattstad.se/Lifelikeus_       ...

Av Maja :) - 23 juni 2013 12:17


Hellu! Skaffat ny blogg med en kompis så nu hittar ni mig på: www.Ponniies.bloggplatsen.se Kommer blogga här IBLAND men mest på den nya. Men när jag inte bloggar på den nya längre börjar jag på den här som vanligt igen :) ...

Av Maja :) - 22 juni 2013 15:22


I morgon så drar ja o en kompis till ett ridläger som ligger ungefär 4 timmar från mig så får starta tidigt för vi ska göra en sak efter vägen som kommer ta ett tag :) Just nu gör jag inget försöker komma på något tidsfördriv med det står still i ...

:)

Av Maja :) - 20 juni 2013 20:22


Tänkte om någon hade lust att skriva eller adda mig på insta så kan jag skriva de här. Snapchat: Maaiija Kik: Maijjaa Instagram: Maaiijaa Så om någon har lust så är de bra att skriva! :) Fast har även videofyme men de är inget jag lä...

Av Maja :) - 20 juni 2013 15:06

Har precis handlat saker som ska med till ridlägret. Haha vart mer än jg tänkte från början men det kommer säkert gå åt så köpte säkert lagom;) Handlade även ett par gummistövlar i går för jag hade inga innan och de kan va bra. För förra året sakn...

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards