lifelikejustme

Alla inlägg den 20 juni 2013

:)

Av Maja :) - 20 juni 2013 20:22

Tänkte om någon hade lust att skriva eller adda mig på insta så kan jag skriva de här.

Snapchat: Maaiija

Kik: Maijjaa

Instagram: Maaiijaa

Så om någon har lust så är de bra att skriva! :)

Fast har även videofyme men de är inget jag lägger upp filmer på en då jag inte vet vad jag ska lägga upp.

Så om någon vill veta vad jag heter där är de bara att skriva på kik :)

Av Maja :) - 20 juni 2013 15:06

Har precis handlat saker som ska med till ridlägret. Haha vart mer än jg tänkte från början men det kommer säkert gå åt så köpte säkert lagom;)

Handlade även ett par gummistövlar i går för jag hade inga innan och de kan va bra. För förra året saknade jag ett par, eller asså de behövdes förra året :)

Känner mig grymt taggad och vill gärna åka redan i morgon för det är så grymt kul!
Men om 3 dagar är jag på väg, men de känns som en evighet.

Nä nu ska jag sluta skriva för de handlar bara om ridlägret ;)

Hörs kanske senare!

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards