lifelikejustme

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Maja :) - 19 januari 2013 18:32

Taylor Swift- I knew yoi were trouble

Av Maja :) - 19 januari 2013 17:28


Kom ett inlägg till, men ville bara säga att ni kan ju följa bloggen på Bloglovin eller på Videofyme.

Har dock inga video`s där en men det kommer komma!

 

Här hittar ni bloggen på Bloglovin, så ni inte missar alla inlägg ;).

På Videofyme heter jag Maijjaa.

 

Tråkigt inlägg I know, men lämna en kommentar efter er och skriv vad ni vill läsa om. 

Öppen för förslag!

 

Juste vad tyckte ni om headern? :)

 

 

Av Maja :) - 19 januari 2013 17:06

Fick en kommentar i Torsdags tror jag de va och jag tänkte svara på den så här ist.

 

-Hur tycker DU en bra blogg ska vara?

 

Jag tycker att en bra blogg ska fina och nya bilder, inte samma hela tiden.

Långa och läsvärda inlägg men ändå små och roliga.

Frågestunder,Små bloggtävlingar och några outfits.

Det tycker jag är några av dom viktigaste sakerna :)

 

Tack för frågan!

 

// Maja :)

 

Av Maja :) - 19 januari 2013 16:36

Haft bloggpaus nu i kanske en vecka, hade verkligen ingen lust att blogga innan.

Men i går vart det besöks rekord, sen under veckan har massor med kommentarer ramlat in.

Kände verkligen att jag ville sätta mig ner och skriva ett inlägg.

 

Så nu har jag bestämt mig för att (trumvirvlar) ....... Börja blogga igen!
Back on the blogg ;)

 

Tänkte även snygga till bloggen lite, Trött på utseendet!

 

Men veckan har varit på topp, fast väldigt mycket i skolan. Och de bidrog till att min blogglust försvann.

I morgon blir det stallet och rida finaste ponnyn och även sista gången för min kompis där ute :(.

 

Vad tycker ni om en frågestund någon gång? :)

    

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards