lifelikejustme

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Maja :) - 20 januari 2013 20:14

Kör på en till, har ni frågor så är det bara att fråga!

Svara antigen i inlägg eller på kommentaren


-Lust att göra ett bloglovin byte?


Självklart, bara att börja följa min blogg ,skriv en kommentar om ni vill att jag ska följa er så gör jag det! :)

 

Av Maja :) - 20 januari 2013 19:51

Va i stallet sen 11 ungefär,kom hem 4.

Ponnyn ville inte komma in först, så gick och hämta morot till henne.

Först så ville hon inte då häller men slängde halva till henne så hon förstod att jag hade morot med mig. Då kunde hon tänka sig att komma in...

Hon va hur stressig som helst idag.

Men precis innan vi skulle rida fick vi reda på att en tidning skulle komma och ta kort!

Sen så hade ju lilla gulliga jag en stor jacka och väst under.

Men red mest bara runt lite för det va en som hoppa och så va det en unghäst med inne i ridhuset. Unghästen som min kompis red på gjorde något konstigt hopp så hon ramla av och de fick fotografen kort på, gissa om jag skratta åt det. Hon landa på fötterna så inte någon skada ;)

Men så när fotografen gått så skulle jag gallopera (pinsamt annars) så gör lilla ponnyn massa sparkar och skit, tur att fotografen inte va kvar.

Men så när vi skulle lämna hästarna stod fotografen vid hagen så jag och min kompis skulle gå bredvid varandra och le :D. Fast jag gillar ju när man tar kort på mig, fast bara seriösa kort då.


Kommer inte ihåg vad tidningen heter, men när jag vet skriver jag det här.

 

Frös ihjäl även fast det inte va så kallt men.

Tack en gång till för alla fina kommentarer jag fått under dagen + besökrekord!

Tog inga kort i stallet för det va full rulle hela dagen.

 

 

Fin näsa, osv.

 

Vad vill ni ha för bilder? :)


 

Av Maja :) - 20 januari 2013 16:38

Gud va glad jag blir! Tack för alla underbara kommentarer jag fått. Ligger just nu på 5 plats på mest kommentarer idag :D.
Taggar till ponnyakuten sen då, skriver alla inlägg sen ska snart dra till en kompis !
Hoppas verkligen att det fortsätter åt det här hållet i morgon med.

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards