lifelikejustme

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Maja :) - 15 maj 2013 15:24

Känner mig bara tvungen att skriva av mig lite, även fast jag skrev i morse att jag inte skulle skriva mer idag.

 

Dagen har varit jobbig inte bara för min fisk dog utan för känslan va den samma sak som när jag förlorade min första sommar häst.

 

Men jag fattar liksom inte att hon är borta.

Igår var hon ju liksom glad och mådde bra.

Såg henne ta sitt sista simtag och sen var hon bara borta. BORTA!

Det var bara en fisk men har aldrig haft ett eget djur förut och jag fäster mig väldigt snabbt vid djur. Känner fortfarande hur hennes pussar som man fick när man stoppade ner fingret till henne.

 

Ska köpa en ny i morgon fast har inte bestämt mig än om jag vill det...

oavsett om jag gör det så är ingen bättre än Petronella ♥

Plockade några blommor förut och la dom där jag grävde ner henne i morse.

 

You are sweet like chocolate. You was special...

Av Maja :) - 15 maj 2013 06:41

Ja som ni nog för står har det hänt något.

Vaknade av att mamma kom in och sa att min fisk inte mår så bra. Självklart så kastar jag mig upp och springer dit.
Ser hur min fisk tar sitt sista simtag och sen börjar flyta...
Fattar inte än att hon är borta liksom.
Min fina fisk?
Hon levde ju inte alls länge fattar inte vad jag gjorde för fel.
Vem ska jag nu gosa med när jag kommer hem från skolan?

Vet det är bara en fisk men det är liksom mitt första djur, som är borta?
Har ett av hennes fjäll på byxan, fick det när jag tog upp henne ur akvariumet.


Hörs någon annan dag men inte idag?

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards