lifelikejustme

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Maja :) - 31 maj 2013 22:59

Har varit hemma i en timme ungefär.
Haft en as bra dag i Ullared! Massa skratt och sånt.
Bilder på sakerna jag köpte kommer i morgon. Är det fint väder så blir kläderna på och annars visar jag dom när dom inte är på.
Nöjd med alla saker jag köpte. Speciellt IPad skalet. Magnet och sånt i det för jätte lite pengar och det är i vanliga fall väldigt dyrt!

Skriver inte så mycket nu utan lägger ut bilder från dagen istället.

Nu kollar jag på pretty little liars.
En väldigt bra serie tycker jag. Spännande och romantisk. Perfekt för mig känner jag.

Nu ska jag bjuda er på bilder istället :)

Av Maja :) - 31 maj 2013 05:47

Vaknade nyss.
Idag ska jag och en kompis åka till Ullared :D. Har längtat i flera veckor!
Vi ska börja åka vid sju och är framme 11 eller 12.
Bara jag som älskar när man åker på motorvägen ner till Göteborg där det är fällt på båda sidorna?
Kommer kanske upp lite bilder i bland eller så får ni vänta tills i morgon så kommer det bilder i ett inlägg :)
Har haft en bra vecka i skolan! Gjort dem 2 sista proven i 7:an. Båda gick över förväntan då jag knappt pluggat för jag hade sån huvudvärk den dan som jag plugga.
Nej nu måste jag gå upp om jag ska hinna platta håret och greja!
Tar mjukisar och ett linne idag, skön klädsel när man ska åka bil väldigt länge :)

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards