lifelikejustme

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja :) - 17 januari 2013 21:27

Hej, börja blogga igen kanske?
Eller vet inte, fundersam på den frågan...

Av Maja :) - 12 januari 2013 21:47

Hej alla.
Jag kör på en bloggpaus har lnte tid och tycker lnte att det är så kul längre för att får knappt inga besökare, sorry.
Men skolan tar all min lediga tid och den måste gå först!
Fast jag vill blogga men kanske byter till blogg.se då eller något...
Men återkommer hur det blir!

Hej då kanske sista inlägget här
// Maja

Av Maja :) - 10 januari 2013 19:41

Ganska mycket i skolan just nu...Sitter bland annat med No idag med, gillar inte att vi får läxorna dan innan.Men sen nästa vecka på torsdan ska vi va klara med ett skrivarbete i svenskan och matten också på torsdan.Men sen So har vi också ett arbete i som ska vara klart 1 Februari.Annars har jag inte gjort något alls idag. Blir väldigt dålig bloggning när det är skola men skolan måste faktigst gå före allt annat !:) I morgon blir det nog bättre när det är helg och så ska nog va med kompis i morgon.Mamma och pappa skulle åka någon stans i morgon,hehe. Nu vart ni nyfikna va? Hade idrott idag i skolan gick väll bra tror jag. Men tycker synd om min klasskompis som fick allergi :( Bye bye!

Av Maja :) - 9 januari 2013 19:01

Hej alla!
Varit jätte dålig på att blogga jag vet, tänkt på bloggen hela tiden. Men hinner liksom inte med, fick läxa i går som skulle vara inne idag.
Men efter skolan va jag med en kompis som jag inte vart med på typ 2 månader eller mer typ.
Åkte och träna vid 5 typ. Körde mest med vikter, behöver verklingen träna arm musklerna! Tyckte att sadeln till hästen va tung i söndags och den väger väll inte mer än 5 kg eller något sånt. Sen körde jag på löpbandet i 15 minuter, några ryggsittupps+ ben maskin.
Nu ska jag äta snart, men till helgen blir det bättre upptatering!
Kanske en bildbomb på något vet inte vad en.
Men tack och hej! ;)

Av Maja :) - 7 januari 2013 15:44

Tänkte köra på en sån igen, fast inte lika dan den här gången.


1. Jag brukar gå runt 1 varv i affären först innan jag börjar kolla på kläderna.

2. Har jag hittat något fint jag sätt på internet är det de första plagget jag letar efter.

3. Är det dålig musik så går jag oftast ut ur affären tills det kommer en bättre   

 

Ska nog inte göra så mycket idag eller hela dagen har ju typ gått men.

Kanske åker och tränar sen när mamma kommer hem.

I morgon börjar skolan :(

Idrott första lektionen också, inte tränat på 2 veckor haha kommer vara trött efter de sen.

 

// Maja :)

 

Av Maja :) - 7 januari 2013 15:25

    


Tröja-Gina tricot, köpt för några år sen men då var den för stor ;)

Byxor (Funny highwaist leggings)-Pieces

Scarf-Kommer inte ihåg...

 


//Maja :)




Av Maja :) - 7 januari 2013 15:18


Skyfall-Adele

Av Maja :) - 6 januari 2013 17:11

Kom hem från stallet för en timme sen.
Och nu sitter jag hemma helt Forever aloun och käkar klubba.
Ska nog snart gå till en kompis eller först fixa håret lite.
Gick väldigt bra att rida fast hon va lite pigg o så men ville bara få upp lite flås vilket tog ett tag för det va sjukt många i ridhuset så man får akta sig hela tiden.
Men vad tycker ni om min idé då att detta blir en foto och Mode blogg?
Bloggar kanske mer sen i kväll! :)
//Maja

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards