lifelikejustme

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Maja :) - 13 februari 2013 19:31

Sitter och tråkar i sängen.
Inte gjort särsligt mycket bara chillat typ.
Känner att jag måste hitta på något kan knappt inte sitta still vart inne sen i söndags kväll. Jag har verkligen svårt att ligga/sitta still i över ett dygn och nu 3 dygn. Så mina kompisar kommer undra vad jag ätit i morgon för jag kommer vara hyper, haha. Hänt förut ^^.
Skulle även vilja veta vad jag fick för omdöme i svenskan som jag gjorde förra veckan.
Ett måste jag ska göra i morgon när jag kommer hem från skolan är att städa mitt rum ser hemskt ut, jag som alltid har städat va har hänt ? :')

Haha ett jätte random inlägg men jag hade tråkigt så jag slängde in ett inlägg :)

Någon som har ett tips på hur man kan svälja tabletter ? Har svårt med det och jag ska ta halsflus medicinen :s

Av Maja :) - 13 februari 2013 11:48


Är hemma idag också, sista dan sen så i morgon ska jag till skolan.

Halsfluss smittar ju så måste va hemma.

Halsen har gått över under natten och febern i går.

Vet inte vad jag ska göra idag antagligen bara slappa framför en film men en skål halsfluss medicin, mår illa av den.

 

Har ju so prov på fredag kan det inte så bra så pappret med alla länder och huvudstäder får vara framför ögonen en stund.

Vet inte vad jag ska skriva om men har ni något ni vill läsa så är det bara att skriva det.

 

Till lunch ska jag göra pannkakor måste äta upp alla jag gör för ingen vill bli sjuk kommer inte kunna gå sen efter jag ätit   

 

I morgon är det alla hjärtans dag jag spenderar den med en damråtta eller liknande.

Sen är det idrott i morgon men jag kommer inte va med, inte så bra att träna när man vart sjuk :)

 

Saknar min kompisar skit mycket!

Läskigt att sitta hemma själv haha så någon social på kik? :)

Kommentera om ni vill ha den känns onödigt att lägga ut den i ett inlägg.

 

Men hörs sen! :)

 

Saknar...

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards