lifelikejustme

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Maja :) - 24 februari 2013 18:38

Kom till stallet runt 11 tror jag att det va. Fixade boxen också så sen kom en jag kände ut till stallet och skulle rida. Men hon hade ont i ett finger för hon klämt det i en dörr så hon fråga om jag ville rida i stället. Så jag hoppade upp och red lite första gången jag red den hästen också men det gick bra, han va bara lite stel i vänster. Sen åt jag lite för att vi skulle vänta på en tjej som skulle rida ut med oss. Hon som hade ont i fingret skulle rida 2 st men jag red en åt henne.
Hämtade min häst första gången på länge man inte behöver "jaga" henne för att hon ska komma in. Sen när jag ställde henne i boxen vart hon jätte orolig för hon stod själv ute, asså i utebox. Så kom den andra tjejen och så fixade vi hästarna och gick till ridhuset för jag behövde motionera min häst lite först för annars sticker hon bara i väg när man rider ut. Så började vi rida ut, det va första gången på länge hon inte går ner i diket och börjar stegra. Ute va hon lite tittig men skötte sig kanon ändå. På vägen tillbaka till stallet så fick jag skritta före dom andra för att min häst va lite för snabb för dom, men jag lät henne skritta i hennes takt. Öronen va framåt hela tiden när hon fick gå före dom andra ;) Va super glad när jag ställde in henne i boxen efter åt!

Ne nu ska jag hitta på något roligt, eller inte....Läxor :s

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards