lifelikejustme

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Maja :) - 14 februari 2013 19:45

Ska göra läxor har hemkunskap ( tror jag) och sen No.

Idag så va jag med en kompis kollade lite skor på Ebay och sen så snacka lite.
När jag kom hem så skulle jag äta, vart pommes och kött!
Sen så ska jag kolla tv och käka hjärtan asså godis ;)

Men vi hörs i morgon efter skolan och då är det lov :D
Hade ju tänkt skriva då blir det bättre upptatering men blir mindre upptatering men jag är bara borta ett tag i London och jag har redan en plan jag ska göra med bloggen så länge :)

No

Av Maja :) - 14 februari 2013 15:40

Precis haft no så nu står jag och väntar på skjuts hem, är lat så jag orkar inte gå 1 km rakt fram ;)
På no:n så kollade vi på pollen, det va inte alls en fin syn.
Dom såg ut som små månar tänkte bjuds på några kort på dom för jag va så snäll och fråga om jag fick ta kort på dom :)

Av Maja :) - 14 februari 2013 07:14

God morgon!

Har precis vaknat börjar kl 9 så det är 2 timmar kvar.
Ska snart upp och äta frukost.
Vet inte vad jag ska ha för kläder men antagligen några mjukisbyxor om dom är tvättade.
Jag hoppas att alla får en bra dag och är snälla mot alla.
Måste tydligen upp nu så vi hörs!

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards