lifelikejustme

Alla inlägg under februari 2013

Av Maja :) - 5 februari 2013 17:51


Tänkte tipsa om ett par ridstövlar jag köpte förra året.I April fast det är ju ett tag kvar men.

 

Jag tycker värkligen att dom är super sköna o fina!

 

Dom är gjorda av läder o har snören fram på foten.

Dom är för junior, storlek 34-39 finns det i dom.

Dom är lätta att sköta om behövs bara smörjas om dom är leriga/Damiga av underlaget i ridhuset eller padocken så inte dragkedjan går sönder :)

 

Verkligen ett par stövlar jag tipsar om!


Osäker? åk till hööks och prova dom!

 

Du hittar stövlarna HÄR

 

 

 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4626157/?claim=eegmevqjh7n">Följ min blogg med Bloglovin</a>


Q/A

Av Maja :) - 5 februari 2013 17:29

Fick frågor för några dagar sen som jag tänkte svara på.

Har inte hunnit förens nu så tänkte passa på medans jag har tid!

 

-Rider du?


Ja de gör jag för er som inte vet de.

 

-Rider du på ridskola eller har du egen häst?

 

Inget av dom faktigst.

Rider en gång i veckan på en häst jag sköter om o så :)

Red förut på ridskola men tröttnade på de, vill ni läsa om de får ni kommentera haha ;)

 

-Blogglovinbyte?

 

Visst !

 

-Vill du ha gratis header?


Nej, men tack att du frågar.

Gillar min jag har nu :)

 

 

 

En liten ponny jag hyrde i sommras, vet jag är för lång.

Och spöt jag har i handen hade jag bra med utifall att han skulle stegra eller något :) 

Av Maja :) - 5 februari 2013 16:41

 

Av Maja :) - 5 februari 2013 15:24

Kom precis hem från skolan så nu ska jag sätta mig ner o äta något.
Shit va snö det har kommit, bilen ville knappt röra på sig i vårt kvarter.
Ska baka kladdkaka, ut och fota lite träd ,en plugga till matteprovet i morgon och sen blogga lite!

Vart en väldigt litet inlägg men nu vet ni iaf att inlägg kommer senare;)

Hare bra så länge! :)

Av Maja :) - 4 februari 2013 15:54

Fick en kommentar förut av en tjej att hon hade en tävling på sin blogg.

 

Så idag tänkte jag vara snäll mot henne och länka hennes blogg eller till hennes tävling.

 

Så gå in HÄR o va med och tävla.

 

Lycka till alla! :)

 


Och hoppas att du som hade tävlingen blir glad!

 

 

 

 

Av Maja :) - 3 februari 2013 16:15

Glad jag blir när jag kollar på mest kommenterat idag och jag ser att mitt inlägg jag skrev i går ligger på 4 plats!

Tack så mycket sånt här gillas verkligen!

Av Maja :) - 3 februari 2013 15:46

Tar det lite snabbt ;)

 

Va i stallet runt 11 halv 12, mockade först ut boxen.

Hämta ponnyn och pussa lite på henne :*

Gjorde i ordning henne o red på en gång.

 

Det va folk i ridhuset som hoppa så jag fick hålla mig på spåret.

Hon hade fått ett nytt bett hon lyssnade super på de!!

Så jag krävde inget av henne men hon gick fint i bland ;)

Galoppen va sjukt bra annars sticker hon bara men nu gick hon så som jag ville   

Traven va också bra men hon vart lite för pigg i bland.

Skritten gick hon väldigt fint!

 

Hade faktigst tänkt att bjuda på en bild idag men ingen kunde ta kort.

 

Nu sitter jag och äter glass, ovanligt va? ;)

 

Av Maja :) - 2 februari 2013 19:15

Tänkte skriva lite saker som jag skulle vilja ha, inte kläder utan inom ridsporten.

 

Tycker dom här stövlarna är riktigt häftiga.

Dock vet jag inte vart man kan köpa dom.

 

Pandbandet är ju mumma!

Här

 

Tränset med pannabandet över skulle vara sjukt fint tillsammans!

 

Schabraket va grymt!

Här

 

Vill ha en väst man kan ha i stallet så den här är grym!

 

 

De va de jag ville ha fast finns massa små saker också :)

 

 

 

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards