lifelikejustme

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Maja :) - 7 december 2012 21:07

 


Bara 16 dagar kvar innan jag får äta godis igen! :D  

Av Maja :) - 7 december 2012 19:44

Hej!

Jag gick upp och åt frukost sen 7,35 skulle vi hämta mina kompisar för vi fick skjuts till skolan idag.

När vi kommit fram till skolan så tänker jag väll inte riktigt på att det är halt ute och jag hade uggs på mig, det första jag gör när jag kommer till skolan är att halka. Fast jag ramla liksom inte utan han sätta dit händerna innan ;).

Sen hade vi matte prov och det gick bra tycker jag ! Fasnade bara i typ 30 min på sista talet men får väll hoppas på att det blir rätt.  Efter det så hade vi "Klassråd" och så gjorde vi något som vi skulle sätta upp i fönstrerna.

Sen hade vi syslöjd tycker att jag hann ganska långt, nästa vecka är sista lektionen i syslöjden så då måste förklädet vara klart.

Efter syslöjden så vare lunch och samma sak där så höll jag på att ramla   .

På engelskan efter lunch fick vi till baka proven vi hade gjort förra veckan.

Tycker faktigst det gick bra för mig, 3 fel.

39/42.

Sen var det So och då skulle jag göra mitt prov som alla hade gjort i går,  fast alla satt bara och prata så till slut vart lilla jag arg   (haha smileysen )

Och då vart det lite tystare, det var en fråga som jag fastnade på men jag kom på den efter jag lämnat in.

Förut så åt jag tacos.

Dåligt med sidovisningar idag, dålig upptaterat? i så fall blire bättre i morgon!

 

får bli en bild jag tog i sommras, ganska nöjd faktigst.

 

Tjaoo!

 

Av Maja :) - 7 december 2012 18:19

Inte alls så nöjd med korten idag.

Först så korthuset jag byggde ramla bara i hop haha.

Sen så när jag byggt upp det så började batteriet blinka  

Men sen när jag skulle börja ta kort på bara vanliga spel kort så laddade den ut.

Haha fast det vart 191 kort och dom flesta ur fokus.

Sen så tar jag typ alltid kort i svartvitt för jag tycker det blir snyggare men varje gång så blir dem alltid konstiga i datorn.

Men här kommer några kort i allafall ;)

 

 

                         

 

 

Dagens favorit!   

                 

Av Maja :) - 7 december 2012 17:07

Har inget att göra tröttnade på att städa.

Så nu ska jag väll ta fram kameran och fota något.

Bild bomb kommer sen, Lovar!

 

Ni får nöja er med en bild sen i sommras så länge   

Tjaoo!

Av Maja :) - 7 december 2012 15:40

Tjaoo!

Städar hela mitt rum hehe..

Kommer ett inlägg under kvällen om dagen och så :)

Mår faktigst bra fast ändå lite snuvig men men.

I går var det över 126 st som kollade in ! Woop wopp   

 

Är det något särsligt som du vill att jag ska skriva om så kommentera bara :)

 

 

Saknart.....

 

hörs snart igen !

// Maja

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards