lifelikejustme

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Maja :) - 20 december 2012 20:39

Halloj!
Dagen har varit kul, haha.
Först hade vi No sista lektionen de här året.
Sen hade vi So gjorde inget där typ ;)
På spanskan kollade vi på Simpson och fåret shoun ( vikarien tyckte de va kul)
Sen var det julbord i skolan.
På svenskan körde vi frågesport !
Haha, På idrotten hade vi tomtekampen .
På ena grenen skulle en vara släde och 2 renar, jag fick vara släde :')
och så skulle renarna dra släden som hade ett paket med sig (ärtpåse) och så åkte jag runt där på mage 10 vänder gissa om mina händer var röda .
Kunde inte röra dom på typ 3 timmar efter !
Hade matte sen men det sluta med att det vart No i stället .
Slutade 14.35 ?
Drog hem åt mellis sen åkte jag och tränade friidrott. Va typ Springning .
Åkte och lämnade min syster på hennes träning. Hem och laga mat + äta. Till baka och hämta min syster så här sitter jag och väntar nu :)
Men hejdå ! Hörs i morgon? ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards