lifelikejustme

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Maja :) - 22 december 2012 21:02

Tänkte skriva vad jag önskar mig i julklapp, ni kanske hittar något ni vill ha!


Vill ha en dockingsstadion för min sterio har slutat fungera

Ni hittar den här


Tänk att ha den här fina tavlan över sin säng!!

Ni hittar den här


vill också ha en matta, tröttnat på min andra

Ni hittar den här


Sen så kläderna som jag visade igår!


// Maja

 

I morgon så sitter jag med en stor godispåse ( länge sen sist, haha)

Av Maja :) - 22 december 2012 20:36

Halloj!

Varit och handlat julklappar nästan hela dagen!

Gick runt och kollade en stund, de va sjukt mycket folk :)

Såg 2 tröjor jag ville ha med prioriterade julklappar i stället.

Känns som det är den 23 december, haha antagligen för att jag är sugen på godis ( får äta godis då)

Åt Tacobuffe, mumms.

Köpte ett par vinter skor, gillar inte mina förra så köpte ett par nya.

Hittade mina dröm skor för 500:- men dom som va med mig trodde inte att jag kunde gå i dom ;)

Åkte hem och kollade på en film o slog in paket.

Åt pizza med bacon på förut!

Vad vill ni läsa om idag/kväll då? :)


Juste hittade också ett par joggingskor jag vill ha ( Dröm vidare lilla jag)


// Maja

       

Av Maja :) - 22 december 2012 09:47

Idag ska jag åka och handla julklappar !
Många julklappar kommer det bli:)
Blir väll inget till mig själv tror jag, i fall att det blir något till mig kommer bilder sen i kväll.
Kändes som ni gillade inläggen om kläderna :))
Hörs sen måste åka! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards