lifelikejustme

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Maja :) - 27 december 2012 20:27

Sämst upptatering jag vet.
Men bättre kommer,lovar!
Trodde att det skulle bli bättre nu på lovet men snarare sämre för jag får så mycket att göra varje dag.
Varje dag finns det alltid något som måste göras, så då kommer bloggen som sista sak jag ska göra.
Men ändå fast jag sätter det som sista punkt på listan så blir det ändå inte så.
Idag har jag varit på ett köpcentret i typ 4 timmar eller något.
Köpte tröjan jag skrev förra veckan tror jag, den jag ville ha.
Sjukt snygg, inte testat den på en men gör det i morgon!
Bild på den kommer också i morgon.
Innan jag drog dit var jag på stan här där jag bor( köpcentret ligger 1 timme här i från)
Köpte ett par lila spikskor på rea, har aldrig haft såna förut så passade på när dom ändå kostade 100 kr .
Bild kommer på dom i morgon med!
Ska äta nu, hörs i morgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards