lifelikejustme

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Maja :) - 10 december 2012 21:00

Kör på en liten bildbomb, för jag upptaterat så sjukt dåligt så tar "igen" det med en bildbomb från förra året till nu, asså lite blandade bilder:)

 Vintern 2011

                        

 

Hösten/ Sommarn 2012

           

 

Skillnad?

// Maja  

                 

 

Av Maja :) - 10 december 2012 20:30

Awa santesson-sey - You can't hurry love

// Maja

Av Maja :) - 10 december 2012 19:55

Har knappt tid för bloggen men ni får vara nöjda med ett inlägg ialla fall :)

Idag vare skolan :/ hade hälldre haft helg några dagar till ;).

Gjorde inget speciellt i skolan , förutom hemkunskap och fick omdömena för höstterminen i svenska.

På hem kunskapen så gjorde vi saffransmufifns och pepperkakor, Mumms.

Sen så va jag med min fina vän.

Vi åt pepparkakor och kolla skräck film.

Vi vart så rädda att vi inte kunde kolla klart på den , HAHA.

Jag satt och skrev medans my friend filma mig utan att jag visste hahaha lät jätte kul.

Men efter att vi inte våga se klart på den kolla vi på nalle puh för att lugna oss    .

Haha jag tycker att    smileysen är cool....  

Nu ska jag kolla på tv, dricka glögg och äta muffins.

Juste det blev ingen träning idag, fortfarande snuvig och så.

 

 

Vet inte vad jag ska andvända för bilder, Tips? ja tack.

// Happy Maja   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards