lifelikejustme

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Maja :) - 14 december 2012 20:27

Dagen började med NO, fortsatte på morselampan den börjar faktiskt bli klar bara lite kopplingar kvar!

På mentorstiden så ritade vi lite, fanns inget speciellt att göra då.

Sen hade vi Syslöjd vart klar med mitt förkläde ! :))

Till lunch vart det pizza :D.

Engelskan efter lunch kollade vi på en film, Get smart.

SO:n som vanligt så kollade vi på exakt samma avsnitt igen, börjar bli väldigt tjatigt!

Men vi fick sluta 30 minuter tidigare.

Efter skolan var jag med my friend! :D

Vi kollade på Scary movie, haha gud   .

Innan vi kollade bakade vi chokladbollar.

Sen så skulle hon äta och då kollade jag på tv så länge, sen kollade vi i skolkatalogen på hmm .

Drog hem vid halv 8 och åt kyckling :)

Så nu sitter jag här, i morgon ska vi baka saffrans bullar:)

// Maja

 

     

Först skulle jag bara måla en tjej men hennes läppar vart så röda så det fick bli en vampyr i stället ;)

Av Maja :) - 14 december 2012 20:09

I går så hade vi sovmorgon i 20 minuter.

Sen så vare lucia i skolan som vi kolla på.

Och sen hade vi So, som vanligt kollade vi på en tecknad film vi sätt 100 gånger nu.

Spanskan var direkt efter SO:n hade glosor, tyckte det gick bra!

Fick också tillbaka provet som vi gjort för 2 veckor sen,   gick jätte dåligt! 13/33.

Men var god känd i alla fall.

Sen var det lunch, Gröt.

På svenskan efter lunch kollade vi slutet på en film :).

Efter svenskan hade vi idrott, hoppade först höjd hopp.

Första höjden var 95 cm, klarade det men sen höjde killarna till 110cm så då fega jag och min kompis ut   .

Så då spelade vi innebandy, men sen skulle alla killar vara med så då spela jag och min kompis badminton i stället.

På matten efter idrotten fick vi tillbaka matte provet, 29/39 NÖJD!

Sen efter skolan skulle jag och min mamma åka till stan och kolla på skor hittade inga som jag gillade förutom ett par som va storlek 40 på och jag har 37...

Kom hem och la mig på sängen och somnade med mobilen inne på facebook, va inte meningen att jag skulle somna men de gjorde jag så det vart ingen bloggning för klockan var 7 när jag vaknade och skulle äta middag och sen orkade jag inte slå på datorn.

// Maja

   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards