lifelikejustme

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Maja :) - 19 december 2012 19:37

Halloj!

 

Suttit och kollat på jag saknar dig, bra fast väldigt ledsam.

Usch, satt nästan tårögd hela filmen.

Fortfarande väldigt rörd efter filmen så jag knappt kan tänka.

Det ända ord som kommer upp i huvudet är:

Ta vara på det ni har....

Rekommenderar filmen om ni vill sitta med en näsduk i handen och storgrina.

Filmen handlar om 2 enäggstvillingar som heter Tina och Cilla.

Tina är lite mer kaxig och Cilla lite blygare.

Cilla har en teater som hon med hjälp av den ska samla in pengar till dom behövande.

Men en dag går allt lite fel för Cilla....

Säger inget mer ;)

 

Ska gå ner och kolla tv nu!

Tjaooo

// Maja

 

Av Maja :) - 19 december 2012 16:10

Glöm inte bort veckans blogg!
Anmäl dig här!

http://lifelikejustme.bloggplatsen.se/2012/12/18/9167466-veckans-blogg/


Vem vet kanske du blir den!

Video när jag drar vem som blir! Wopp wopp.

  


// Maja

 

Av Maja :) - 19 december 2012 15:36

Thaoo!

Dagen började med musik, julsånger.

Sen skulle vi ha haft matte men blev no i stället.

Hade No efer No:n, haha ne men den riktiga No lektionen är efter matten men efter som det blev NO två gånger skrev jag så. Samman lagt 1 timme och 50 minuter's NO.

Till lunch vart det Kyckling pyttipanna.

Köpte glass efter matten, hade present kort i Cafèt i skolan.

Efter lunch rasten hade vi svenska, vi bara satt o prata om ett papper.

Sen hade vi bild, roligast idag.

Målade en luft balong och så stod det en text under:
Love is in the air   

Väldigt nöjd, har typ alltid en bild i huvet om hur det ska se ut när det är färdigt.

Sen på engelskan kollade vi dem sista minuterna på en film, sista engelskan innan lovet!! :D

Sen cyklade jag hem och åt lite yoghurt och saffrans bulle.

Satte mig här och kom på att jag haft bloggen i 3 veckor idag!

 

Sidovisningarna på 3 veckor: 562 st!!!! :')

Unika besökare: 23 st!

Stort tack!

 

Har ni något speciellt ni vill läsa om, lämna en kommentar!

Blogg sugen!

 

 

// Maja

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards