lifelikejustme

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Maja :) - 11 december 2012 19:23

Fick skjuts till skolan idag.

Började ju med idrott vart tydligen innebandy och topsboll i stället .

Efter det har vi en timmes rast men jag fick ju göra svenska provet, när det typ va 20 min kvar på rasten.

Sen så gick jag till No:n, den hade börjat missa typ 30 minuter på den lektionen.

Så på No:n så skulle vi typ göra morselampa? Fatta inte så mycket men efter att mina kompisar förklarat typ 10 gånger   . Sen så hade vi spanska gjorde inget särsligt där.

Sen vare lunch , oxjärpar eller vad det heter.

På engelskan lärde vi oss posetiva pronomen .

So:n hade vi ju vikarie som jag skrev i förra inlägget.

Sen kom jag hem och kollade på en film, sjukt skönt att bara slappa.

Sen åt jag och så hamnade jag här vid datorn.

Sugen på glögg, ovanligt   .

I morgon måste jag göra spanska, ända läxan den här veckan,jippi!


 

God natt hörs i morgon!

// Maja  

Av Maja :) - 11 december 2012 15:34

Kom hem från skolan för 30 min sen  och så satte jag mig o åt macka +lite glass.

Nu sitter jag och kollar lite på Facebook och sen så
kolla lite på hastnet.

Finns så sjukt många fina hästar asså, but my princess is best! :)

Tänk att ha en lite skettis o busa med, haha.

Sitter och dunkar Awa på högsta volym, sjukt duktig!

Hade vikarie på so:n idag. Kollade på en film som vi redan sätt några 100 gånger. Så jag och 2 till satt o rita i våra skriv böcker.

Sen gjorde jag svenska prov idag för alla hade gjort den i onsdag´s när jag var sjuk.

Annars har det inte hänt så mycket   .

Sätter kanske på någon film med en mysig filt.

Sjukt kallt, fryser nästan alltid om mina händer och inte lätt att få dom varma heller.

 

Hörs kanske sen!

// Maja   

 

 

 

Bild brist, Haha   

Av Maja :) - 11 december 2012 08:00


Tjaoo.

Sitter och väntar på att idrotten ska börja .

Idag skulle vi typ ha en "valfri" eller något liknade idrott pass.

Är med även fast jag är förkyld för jag vet inte vad man ska göra annars, det ända jag vet är att man ska gå in i skolan och jobba med något men vart? ;)

Kommer skriva ett inlägg i kväll sen  do not worry .

upps, börjar nu hejdå!

// Maja

 

Ända bilden jag hade i mobilen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mejl: Majaecs99@hotmail.com

Instagram: Maaiijaa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa/ha på bloggen?
 Min vardag
 Frågestund
 Som den är
 Veckans blogg

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards